Hip-Hop ma się tak dobrze, ze znów trafia na okładki opiniotwórczych tygodników. Tematem tygodnia w nowym Przekroju jest jego dobra, biznesowa kondycja.

Autor Andrzej Cała ma bardzo trafne spostrzeżenia i zadaje pytania, które chcemy usłyszeć. Czytamy min. o podbijaniu przez raperów Olisu, YouTube czy Facebooka.

Dziennikarz porusza temat kondycji rapu sprzed dekady (Eis), poprzedniego (niekorzystnego) boomu na hip-hop w postaci sukcesu Ascetoholix czy 18L i porównuje go z obecną sytuacją.

Wypowiada sie także Flint, który mówi o rosnącej roli polityki oraz przechylaniu się sceny w stronę konserwatywno-narodową (to jest akurat odbiciem rosnącej popularności poglądów prawicowych wśród młodych ludzi).

Podsumowanie w postaci wypowiedzi Sokoła jest co najmniej bardzo zadowalające: My nie musimy juz o nic prosić. Kiedyś byliśmy petentami, na których patrzono z wyższością, dziś to my rozdajemy karty.

Warto mieć ten numer.